1 Mart 2014 Cumartesi

cenaze arabası/ rüya

Yani şu rüyalar da, bazen hakkaten enteresan oluyor..

(kendi rüyam diye söylüyor değilim:)

Şimdi sen öl... Sonra bi güzel yıkasınlar seni, kefenlesinler, ve bekle.

Ne beklenebilir ki; Cenaze arabası tabi.

Hani şu yeşil..

Kenarlarında perforje ağaç, yaprak gibi işlemeleri olan sevimsiz, estetik yoksunu araçlar var ya..

                                                                           



Onlardan biri işte..

Bir bakıyorum ki gelmiş.. kapının önünde.

Lakin tuhaf, çünkü hali hazırda bir tabut var içinde.

Bu ne diyorum?

Diyorlar ki o başkası, yanına seni de alıcağız, birlikte götüreceğiz, zaten aynı mezarlıkta gömüleceksiniz..

Hoppaaaa:)

-Kardeşim nerde görülmüş bi cenaze aracıyla iki tabutun taşındığı, olmaz öyle şey!

-Arkadaşım niye zorluk çıkarıyosun, git-gel olmasın diyoz, kötü bişey mi söylüyoz?

-Hayır, hayır, ben iki kişi gitmem!

-Haydaa..

-Gidin muhteremi gömün, sonra gelin beni alın, bu nedir yau?!

- Pöff..

:)

Böyle sürdü gitti işte.

Ve hatırladığım son şey: Bi kere ölüyoz şurada, onu da mındar etmeyin leyn!

..deyişimdi sanırım:)

Sevgili kaptan, özellikle senin yorumunu rica ediyorum lütfen:)

3 yorum:

  1. Kabus... hayra alamet değil.


    gamaro böyle bir rüya görmüş olamaz dedim içimden.

    gamaro ve müslümanların cenaze arabası... ben heralde ateistliğin, kalb gözünü hepten kapattığı bir kişiyim, okuduğum hiçbir şeyi dinsel bir çerçevenin dışında değerlendiremiyorum :)


    KaptanMosey

    YanıtlaSil
  2. kabus değildi, bilakis oldukça huzurluydum:)

    bu arada şu çirkin arabalarla cenazem taşınmasın diye vasiyet etsem mi acaba, hatırlattığın iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  3. Kaptan, facebuk'a gelsene, link gönderdim bakıver :)

    YanıtlaSil