20 Eylül 2016 Salı

Bi facebook, bi ben, bi banka..

Beni en çok düşünen facebook sanırım..

Hergün ne düşündüğümü soruyor.

İstisnasız soruyor. 

Konuş diyor, anlat diyor, hemen diyor!

Hani ne biliim, bazen telefon bankacılığı yaparken araya reklam sokuyorlar.. Ona benzettim.

Sen müşteri temsilcisine bağlanmak için yardırırken, arkada konuşuyo hatun;

Sayın müşterimiz, bankamızın "size özel" ( bi tek bana özel yani, vay a.q:) ve "cazip" kredi fırsatlarından ( hem cazip hem mangır durumları anadınmı, oooh yeme de yanında yat vesselam) yararlanmak istiyorsanız...

Evet? ...HEMEN(!) dokuza a basın!..

Sonra bassam olmaz mı?

Olmaz!

Aman ha "hemen" basın , zinhar yarına bırakmayın!..

İçerledim tabi..

Babama gittim, at bi ellilik desem sen bile bu kadar hızlı cevap vermezsin dedim.

O da gözüme baktı;

Oğlum, dedi.. şeytan marka giyer..

He he :)

Neyse, biraz manyamış durumdayım, hikayenin anafikrini de başkaları çıkarsın, hahaha :)




:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder