9 Eylül 2016 Cuma

Milattan önce Amway :)



Bundan 20 yıl, belki biraz daha öncesiydi..
Hatırlayabildiğim kadarıyla, üniversite birinci (veya ikinci) sınıftaydım. ODTÜ şenlikleri zamanıydı ve biz de tiyatro festivali kapsamında ordaydık.
Sonra birden, yemek molası mıydı neydi.. lisede aşık olduğum kızla tesadüfen karşılaştık.
Ayaküstü sohbet ettik, şakalaştık.. O nerde, bu nereyi kazandı ( o zamanlar internet cep telefonu felan yok tabii) haberleştiğin kimseler var mı, şu bu.. devam etti bi süre böyle.. 

Sonra kız bana dedi ki;
-Akşam gelsene, çok önemli birşey var seninle konuşmak istediğim, mutlaka !

Cümleye bakar mısın?!

:)

Benim küllenmiş közüm anında alevlendi tabi.
..Yoksa o da beni seviyor mu, akşama şoolabilir mi..  felan, filaaann..

Neyse gittik..( gittim yani)
Meğer amway toplantısıymış amına-koyiimm..

:)

Anlattı da anlatı;

Bak işte üye olunca başlıyo, agaç gibi uzuyo, dallanmalı satış ,alt küme formasyonu, anası, danası, yancısı vesaire..

Pısık bi kedi gibi..  huysuz huysuz, dinleyip geçtim.

Neye niyet, neye kısmet..

Çok incinmiştim:)


Sonra bi 10 yıl kadar geçti aradan. 2001 filandı sanırsam..

Bu kez de çalıştığım ilçede bir doktor arkadaş aradı.

Enteresan bi adamdı.

Akşama buluşalım, dedi.. çok mühim bişey var!

İyi dedim.

Len bi gittim, gene bunnar ! :)

Adamın teki anlatıyo böyle.. Bi ev düşünün...

Eee, düşündüm?

..denize sıfır.

Noolmuş?

Sizde var mı, ama olabilir!

Aaaa!

Yani eee?!

(Bu arada.. birileri dolanıyo sürekli ortada, geliyolar böyle pısır pısır, aaooo! kağıt kalem almadınız mı siz, not almanız lazım!)

Arkadaşıma dönüp bakıyom, o da muppet-show'un sessiz kuklalarına dönmüş adeta, bi tek gözü oynuyo böyle, şşşşşşşş, al kağıdı, al kağıdıııı....

Dedim ki;  alıyım da kağıdı neyini not alcem amına koyiim, denize sıfır??...Bu mudur?!

He he :)

En sonunda da şu fıkra geldi zaten, efenim adamın teki ecnebi bi ülkeye gitmiş de ayakkabı satacakmış filan...

Çıktım geldim.

Seminermiş, kitapmış, kasetmiş.

Sırayla değil ha; parayla!
Önce parayı bastırıp bunnarı alıcan, senede bir kaç kez 250-300 Euro ödeyip ankara İstanbul yapıcan.. Taktik strateji neyim alıcaan..

Sonra da sen kazanacaan..

Ortalama insan zekasına saygı diye bişey vardır yahu!


Hörmetler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder